a
anglista




























wstecz                  
Mały anglista zajęcia z języka angielskiego. Dzieci będą uczyły się języka angielskiego przez zabawę. Zajęcia będą odbywać się dla 4 grup 10 osobowych po 1 godz. tygodniowo dla każdej.

mis
Czerwiec 2011r.

Dzieci z grupy 5-latków utrwalały dotychczas poznane słownictwo – nazwy zabawek, nazwy członków rodziny, nauczyły się też nowych słówek określających miejsca wakacyjnego wypoczynku. Powtarzały poznane piosenki i rymowanki. Bawiły się w zabawy językowe. Aktywnie oglądały film.

Grupa 3 i 4-latków poznawała słownictwo związane z urodzinami. Dzieci uczyły się zapraszać na urodziny i składać życzenia. Powtarzały poznane zabawy językowe. Utrwalały słownictwo – nazwy zabawek, nauczyły się też nowych słówek określających miejsca wakacyjnego wypoczynku. Powtarzały poznane piosenki i rymowanki.



Maj  2011r.

Dzieci z grupy 5-latków poznawały nazwy niektórych zwierząt mieszkających w ZOO. Formułowały pytanie o samopoczucie i udzielały odpowiedzi. Uczyły się również opisywać pogodę. Utrwalały słownictwo związane ze szkołą. Nauczyły się piosenki dla mamy i poznały nazwy prezentów z okazji Dnia Maki.

Grupa 3 i 4-latków bawiła się w zabawy ruchowo – językowe utrwalające nazwy zwierząt oraz nazwy kolorów. Dzieci oglądały aktywnie film DVD. Uczyły się również opisywać pogodę. Utrwalały słownictwo związane ze szkołą. Nauczyły się piosenki dla mamy i poznały nazwy prezentów z okazji Dnia Maki.



Kwiecień  2011r.

Dzieci z grupy 5-latków składały świąteczne życzenia i uczyły się piosenki o tematyce świątecznej. Poznawały nazwy zwierząt domowych, zwierzą mieszkających w ZOO oraz niektóre części ich ciała. Ćwiczyły również liczebniki w zakresie 6-10. Rozszerzały swoją znajomość słownictwa związanego ze szkołą.

Grupa 3 - 4-latków poznawała i utrwalała nazwy kolorów i liczebniki do 6. Dzieci składały życzenia świąteczne. Poznawały także nazwy przyborów szkolnych i słownictwo związane ze szkołą.



Marzec 2011r.

Dzieci z grupy 5-latków poznawały nazwy części ciała, nauczyły się piosenki „Tańczymy Labadu”. Utrwalały poznany materiał  z wykorzystaniem komputera. Dzieci poznały i utrwaliły nazwy pomieszczeń w domu. Poznały też liczebniki 1- 5. Śpiewały poznane piosenki.

Dzieci z grupy 4-latków poznawały nazwy części ciała, reagowały gestem na polecenia. Nauczyły się też zabaw językowo – ruchowych i zabaw TPR. Poznały i utrwaliły nazwy pomieszczeń w domu, w różnorakich zabawach utrwalały słownictwo. Poznały liczebniki 1- 5. Śpiewały poznane piosenki.


Luty 2011r.

Dzieci z grupy 5-latków poznawały nazwy członków rodziny, nauczyły się piosenki „Hello mummy”, nauczyły się nazw części ciała. Utrwalały nazwy kolorów przez pytania, zabawę, wyliczankę. Utrwalały poznany materiał leksykalno- gramatyczny z wykorzystaniem komputera.

Dzieci z grup 4-latków poznały nazwy członków rodziny, utrwalały słownictwo przez zabawę w głuchy telefon, rysowanie za słuchu. Nauczyły się piosenki „Hello mummy”. Dzieci poznały nazwy pomieszczeń w domu, reagowały na polecenia gestem i słowem – „zapraszam do mojego domu”.


Styczeń 2011r.

Dzieci poznawały nazwy zwierząt domowych i egzotycznych. Wykorzystywały nazwy zwierząt w zabawach: „Głuchy telefon”, „Zgadnij czym jestem”. Dzieci nauczyły się piosenki „Teddy Bear” i bawiły się w zabawy ruchowe przy piosence.

Dzieci uczyły się nazw członków rodziny, formułowały zdania: „To jest moja mama”, „Kocham moją mamę”. Podczas oglądania filmu dzieci utrwalały poznane słownictwo.

Grupa 5-latków  poznała nazwy kolorów. Dzieci utrwalały liczebniki do 6 oraz nazwy zwierząt. Podczas zajęć chętnie śpiewają piosenki zawierające poznane słownictwo.


Grudzień 2010r.


Dzieci z grupy 5-latków utrwalały słownictwo dotyczące zabawek śpiewając piosenkę. Poznały słownictwo związane z Bożym Narodzeniem i nauczyły się składać świąteczne życzenia oraz śpiewać świąteczną piosenkę.

Grupa 4-latków poznawała nazwy zabawek oraz składała świąteczne życzenia. Dzieci uczyły się piosenki o Świętym Mikołaju, kolędy w języku angielskim oraz piosenki „moje świąteczne drzewko”.


Listopad 2010r.

Dzieci z grupy 5-latków aktywnie uczestniczyły w sesji słuchania historyjki i odgrywały scenki oparte na historyjce. Bawiły się  w zabawy językowo – ruchowe, językowe rymowanki oraz wykonywały ćwiczenia słuchowe. Dzieci utrwalały słownictwo wykorzystując programy multimedialne. Bawiły się z piosenką, poznając części ciała. Poznawały nazwy zabawek.

Grupa  4-latków nazywała i wskazywała zabawki. Dzieci wyrażały swój stan posiadania. Śpiewały również piosenkę – rymowankę. Śpiewając piosenkę utrwalały nazwy części ciała.


Październik 2010r.

Dzieci z grupy 4-latków powtarzały poznane wcześniej słownictwo oraz nauczyły się liczyć do 6 i formułować pytania o ilość. Poznały podstawowe kolory i nauczyły się piosenki o kolorach. Dzieci z grup 5 -latków nauczyły się przedstawiać inne osoby. określały swój stan posiadania, wykorzystując nazwy zabawek. Poznawały słownictwo słuchając historyjek. Liczyły do 10. Bawiąc się z piosenką poznały nazwy części ciała.


Wrzesień 2010r.

Dzieci z grupy 4-latków uczyły się powitania i pożegnania w języku angielskim oraz przedstawiały się. Zapraszały się również do zabawy. podczas zabaw TPR utrwalały poznane słownictwo. Dzieci z grupy 4-latków nauczyły się piosenki "Hello" i poznały polecenia wykorzystywane podczas zabaw. Dzieci z grup 5 -latków witały się i przedstawiały w języku angielskim, nazywały też wskazywane zabawki. Utrwaliły podczas zabaw i śpiewania piosenek nazwy kolorów.



Czerwiec 2010r.
Dzieci z grupy 5-latków utrwalały dotychczas poznane słownictwo, nauczyły się też nowych słówek określających środki transportu, miejsca wakacyjnego wypoczynku. Poznały słownictwo związane z rodziną aktywnie oglądając film.

Grupa 3 i 4-latków poznawała słownictwo związane z urodzinami. Dzieci uczyły się zapraszać na urodziny i składać życzenia oraz śpiewać urodzinową piosenkę.


Maj 2010r.

Dzieci z grupy 5-latków poznawały nazwy niektórych zwierząt mieszkających w ZOO. Formułowały pytanie o samopoczucie i udzielały odpowiedzi. Uczyły się również opisywać pogodę. Rozpoznawały pory roku. Poznały nazwy niektórych zawodów oraz owoców i warzyw.

Grupa 3 i 4-latków bawiła się w zabawy ruchowo – językowe utrwalające nazwy zwierząt. Dzieci oglądały aktywnie film DVD.


Kwiecień 2010r.

Dzieci z grupy 5-latków składały świąteczne życzenia i uczyły się piosenki o tematyce świątecznej. Poznawały nazwy zwierzą domowych części ciała. Poznawały również nazwy pór roku i miesięcy.

Grupa 3 - 4-latków poznawała i utrwalała nazwy kolorów, uczyła się także nazw niektórych zwierząt. Dzieci reagowały również na polecenia wydawane w języku angielskim.


Marzec 2010r.

Korzystając z programu komputerowego dzieci utrwalały nazwy części ciała. Poznały też nazwy zwierząt domowych i egzotycznych. Zapoznały się również ze słownictwem dotyczącym świąt Wielkanocnych.


Luty  2010r.

Dzieci formułowały pytanie o kolor. Poznały też nazwy niektórych zwierząt. Utrwalały nazwy części ciała i poznały określenia pomieszczeń w domu oraz przyborów szkolnych.


Styczeń 2010r.

Używając angielskiego słownictwa dzieci określały kolory i liczyły do 6. Poznały też nazwy członków rodziny oraz nazwy części ciała.



Grudzień 2009r.

Grudzień upłynął pod znakiem Mikołajek i świąt Bożego Narodzenia. Uczyły się kolęd oraz składały życzenia świąteczne.


Listopad 2009r.

Używając angielskiego słownictwa dzieci zapraszały się do zabawy i nazywały swoje zabawki. Wyrażały też swój stan posiadania i liczyły do 6.


Październik 2009r.

3,4 latki - 2 grupy

Dzieci zapoznały się ze zwrotami grzecznościowymi na powitanie i pożegnanie. Ćwiczyły przedstawianie się.

5-latki II grupa

Dzieci zapoznały się ze zwrotami grzecznościowymi. Poznały kolory: czerwony, żółty, niebieski, zielony, biały, czarny, brązowy, różowy, pomarańczowy, szary i fioletowy. Śpiewały piosenkę „Colours”. Poznały polecenia: Stand up! Sit down!

5-latki grupa I

Dzieci zapoznały się ze zwrotami grzecznościowymi na powitanie i pożegnanie. Ćwiczyły przedstawianie się. Wskazywały na przedmioty, nazywały je, prezentowały zabawki. Wyrażały stan posiadania.

Zakupiono tablicę interaktywną, laptop z oprogramowaniem, rzutnik multimedialny, radiomagnetofon oraz programy do nauki języka angielskiego.


belka